وبلاگ تخصصی بازی کلش اف کلنز

وبلاگ تخصصی بازی کلش اف کلنز

وبلاگ تخصصی بازی clash of clans
وبلاگ تخصصی بازی کلش اف کلنز

وبلاگ تخصصی بازی کلش اف کلنز

وبلاگ تخصصی بازی clash of clans

مراسم 2015 clash con

clash con

چندی پیش شرکت سوپرسل با افتتاح وب سایتی جداگانه که شمارش معکوس را نیز در سایت گذاشته بود اطلاع داد که خبری مهم در راه است و حدس و گمان هایی در این رابطه برای این سایت پیشبینی می شد ، از احتمال آپدیت و یا اضافه شدن (add)نیرو های عجیب و غریب که کاربران حدس می زدند تا تعطیل شدن کمپانی سوپرسل و ... که همگی را به جنب و جوش انداخت که چه اتفاق خاصی قرار است بیفتد ! به هر حال بالاخره شمارش معکوس به پایان رسید و اطلاعات آن منتشر شد ...

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

  

آنطور که گفته شده قرار شده که تمام بزرگان کلش آف کلنز باز در کشور فنلاند ( کشور سازنده بازی کلش اف کلنز ) دور هم جمع شوند و برای این امر نیز قراره برای تماشاچیان بلیط فروشی نیز انجام شود !

سایت اصلی این مراسم  clashcon.clashofclans.com  است که می توانید بلیط این مراسم را از آدرس clashcon.eventbrite.com تهیه کنید و قیمت بلیط مراسم فقط ۹۹ یورو می باشد !

تاریخ این مراسم ۲۴ اکتبر (۲ آبان) می باشد و محل آن در کشور سازنده ی این بازی(کشور فندلاند) و در مرکز همایش ها و نمایشگاه Messukeskus برگزار می شود.

 Messukeskus

افراد شرکت کننده در مراسم به بهترین کلن های کلش آف کلنز می روند و می توانند مبارزه کنند و محل مراسم را می توانید در نقشه گوگل با کلیک (( اینجا)) ببینید.

همچنین شرکت کنندگان می توانند در هتلهای فنلاندی بانام های: Scandic Simonkenttä  و  Scandic Marski اقامت با امتیازات ویژه و تخفیف داشته باشند.


Scandic Simonkenttä

Scandic Marski

خبر فوق رسما در قسمت News یا اخبار بازی کلش آف کلنز شما نیز قابل مشاهده است که با کلیک بر روی آن می توانید به سایت مخصوص آن و همچنین اطلاعات از آخرین مراسم این گردهمایی بدست آورید .

جهت مشاهده تصاویر منتخب از این مراسم کلیک کنید

برگرفته شده از www.clashclass.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد